Mijn you tube kanaal op you tube

 https://www.youtube.com/@arjanaalders6259/community



hier kun je stemmen op verschillende nrs af en toe die je wil horen en luisteren wil op mijn site choose polly's between songs to listen to on my you tube channel su6


Big 5 Ballads

Debbie Gibson - Foolish Beat

Avril Lavigne - I'm With You

Eagles - Hotel California

Adele - Someone Like You

Mariah Carey - Anytime You Need A Friend


Welke Moet erin Blijven En Eruit 

morgen haal ik de meeste stemmen eruit en doe ik een andere ballad erin

welke is het minst leuk en het mooist je kan reageren bij commentaar of reactie


zet de keuze ook op mijn you tube kanaal evt kun je daar ook stemmen


welke kies je jim of jamai


Welke Zomerhit kies je Zin in de zomer man of ik ga zwemmen voor op mijn yt kanaal

Reacties

populairst

Top 40 Favorieten Uit 1986 Week 6 Datum: 18 juni 2024

Flashback Top 50 Week 2-->1 Juli 2024

Top 40 Favorieten Uit 1989 Week 2

Top 40 80's Toppers Week 7

Top 40 Favorieten Arjan Week 52-->Al 1 Jaar Deze Eigen Lijst

Top 40 Favoriete Feesthits Week 10

Top 40 Favoriete Feesthits-->>Partytime Week 8

Top 40 Favoriete 90s Hits Week 1 10 mei 2024